حرف دل

من در مورد دوستی بین کشور ها تحقیقات می کنم من دوست دارم دنیا یک دهکده جهانی  ایجاد بشود(Global Vilage)همه با هم دوست باشند ولی شما می دانید این روز کی هست؟

۱-ظهور امام زمان(عج)

۲-ایجاد قدرت و  هماهنگ فرهنگ غربی 

۳-جنگ جهانی سوم

۴-ایجاد قدرت مسلمانان

لطقا نظزات خود را در بخش نظرات بنویسید

عرفان

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمود یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ب.ظ http://donyaye-majazi.blogsky.com

من می خواهم یک وبلاگ گروهی با موضوعات متنوع با آمار بازدید بالا داشته باشم در صورت موافقت در قسمت نطرات سایتم موافقت خود را اعلام کن تا براتون دعوت نامه وبلاگم را بفرسم.با تشکر

آره من هم خوشحال میشم برام بفرست ممنون

محمود شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ب.ظ http://donyaye-majazi.blogsky.com

آقا عرفان دعوت نامه برای شما ارسال شد...
امیدوارم با هم تو وبلاگو بتونیم آمار بازدید و بالا ببریم...
چون خودت میدونی تنهایی کاری زیاد نمیشه کرد و آمار بازدید معدوده ولی ....

بله ما با هم وبلاگی بزرگ می سازیم و با هم دوست وآشنا می شویم
من لینک را تو وبلاگم میزارم تو لینگ وبلاگ من رو تو وبلاگت بزار ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد